بسلامتی خودخودخودم


1دلنوشت

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

اینو خواستم که بدونی مخاطب خاص.........!

 

 

به سلامتی خودم که ته ته معرفت اگه نباشم بی معرفت هم نیستم !

به سلامتی خودم که اگه هیچی نباشم لا اقل نامرد نیستم !

به سلامتی خودم که به هر کی رسیدم خندیدم تا طرف 

با دیدنم واسه دو دقیقه هم شده غم و غصش بریزه دور! 

به سلامتی خودم که با وجود این همه رفیق بازم بی رفیقم !

به سلامتی خودم که دوست داشتن رو از همون بچگی یاد گرفتم !

به سلامتی خودم که بخشیدم و بخشیده نشدم!

به سلامتی خودم که اشکم در اومد ولی اشک در نیاوردم !

به سلامتی خودم که سکوت کردم تا طرف خالی شه !

ولی سکوت نکرد تا من خالی شم. . .

 



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت12:13---6 آذر 1393
این بار که امدی دستانت را روی قلبم بگذار
تا بفهمی این دل
با دیدن تو نمی تبد
می لرزد.


کتایون
ساعت15:36---5 آذر 1393
یــــه وقتهایی میری رو پســـت و عکســـهاش یه کامنتـــی بـــذاری

حــــرف دلتو بهــــش بگـــی

که چقـــــدر برات عــــزیزه....

ولـــــی میبینی خیلـــی ها اومـــدن حرفهــــای تورو بهـــش مـــیزنن:

عزیـــزمـ ღــ

عاشقتــمـــ ღــ

جانــمـ ღـــ

فـــღـدات شــღــم

تو میمـــــونی و یه دنیــــــا حــــرف نگفــــته ....

فــــقط واســـــش لایـــــک میــــزنی....

کــــاش بــــدونه این یعنــــی

یه دنیا بغـــــض و حــــرف !.!.!


خاطره
ساعت17:59---30 آبان 1393
خداــےآ … این ســــرنوشتــے ڪـــ ہ برام بافتـــے ،

قسمتِــــ یـــــقـ ه‌اشْ یـ ه خورده تنگـ ه !!!

قربــــــونْ دستتــــ ، شلــــشْ کـטּ

دارم خــــفـ ه مــےشم



خاطره
ساعت17:57---30 آبان 1393
هیس…
حواس تنهایی ام را
با خاطرات
باتو بودن
پرت کرده ام… بگو کسی حرفی نزند…
بگذار
لحظه ای آرام بگیرم…






ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:19---29 آبان 1393
می خواهم با کسی بروم
که دوستش دارم . . .
نمی خواهم بهای همراهی را
با حساب و کتاب بسنجم ،
یا در اندیشه ی خوب و بدش باشم . . .
نمی خواهم بدانم
دوستم می دارد یا نمی دارد ؟!
می خواهم بروم . . .
با کسی که
دوستش می دارم . . . !


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:17---29 آبان 1393
من مرد تردید نیستم
بلندبالای من
چی به روزم آورده ای؟
که میان لب ها و نگاهت
دو دو می زنم
هر بارزمانی که دست هات را گرفته ام
دنبال موهات می گردم
و میان دو واژه ی “عشق من” و نام تو
به لکنت می افتم
مدام صدات می کنم:
گل قشنگم …


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت16:06---29 آبان 1393
همین که صدایم می‌کنی
همه چیز این جهان یادم می‌رود
یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ی من قرار دارد
یادم می‌رود سر جایم بایستم
پابه‌پا می‌شوم
زمین می‌لرزد…
.


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت4:48---29 آبان 1393
از دختر جوان و چادری پرسیدند: از چه نوع آرایشی استفاده می کنی؟

گفت: اینها رو به کار می برم:

برای لبانم .......... راستگویی

برای صدایم ......... ذکر الله

برای چشمانم ......... چشم پوشی از محرمات


برای دستانم ......... کمک و یاری به مستمندان

برای پاهایم .......... ایستادن برای نماز

برای قامتم .......... سجده بردن برای الله

برای قلبم .......... حب الله

برای عقلم ......... دانایی

برای خودمم ........ ایمان به وجود الله


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت4:46---29 آبان 1393
نگاهش را بخر!
آری بگذار نگاهت کند!
آزادانه
بگذار زیباییت را به تماشا بنشیند
او نیز همین را میخواهد
که به بهانه ای نگاهت کند!


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت4:41---29 آبان 1393
چادرم تاج بهشتی است که بر سر دارم

یادگاری است که از حضرت مادر (سلام الله علیها) دارم

تیرها بر دل دشمن زده با هر تارش

من محال است که آن را ز سرم بردارم


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت4:32---29 آبان 1393
بر روی زمین،

انعکاس آسمان را می بینند

آنــان که نگاه خود را به زیــر دوخته اند...


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت15:33---28 آبان 1393
ممنون که بهم سرزدین..
اومدم نگین نامرده ه/اگر با تبادل لینک موافقی لینکم کن و خبر بده لینکت کنم...
پاسخ:سلام نه بابا چرا بگم نامرد من شما رو لینک میکنم خوشحال شدم سر زدی


کتایون
ساعت12:33---28 آبان 1393
آرشیو کامل اس ام اس های عاشقانه



روی قلبی نوشته بودن شکستنی است مواظب باشین



ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است ، راحت باشید . . . !



.


کتایون
ساعت12:33---28 آبان 1393
کمی گیجم کمی منگم ، عجیب است / پریده بی جهت رنگم ، عجیب است

تو را دیدم همین یک ساعت پیش / برایت باز دلتنگم ، عجیب است . . .

.



کتایون
ساعت12:32---28 آبان 1393
در دست های چه کسی اسراف می شوی تو اکنون که من به ذره ذره ات محتاجم؟ ییلماز اردوغان ترجمه: سیامک تقی زاده


کتایون
ساعت12:31---28 آبان 1393
اﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯿﺶ ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ؛ ﺑﻠﮑﻪ ﻫﻮﺳﻪ ! ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺮ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﻮﺩﻧﺶ ، ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺲ ﺗﺤﺴﯿﻨﻪ …. ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻤﮑﺖ ﻣﯽﮐﻨﻪ ! ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺣﺲ ﺗﺸﮑﺮﻩ …. ﻭﻟﯽ …. ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ ؟! ﻋﺎﺷﻘﺸﯽ … ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻭﺍﻗﻌﯿﻪ


کتایون
ساعت12:26---28 آبان 1393
تلخ است باور نبودن آن ها که میتوانستند باشند
و تلخ است امروز باور آن ها که ادعای ماندن دارند


کتایون
ساعت12:26---28 آبان 1393
وفای شمع را نازم که بعد از سوختن

به صد خاکستری در دامن پروانه میریزد

نه چون انسان که بعد از رفتن همدم

گل عشقش درون دامن بیگانه میریز


خاطره
ساعت0:31---27 آبان 1393
بعضی دردها مثل …….چایی …..می مونن
با گذشت زمان سرد میشن ولی تلخیش ازبین نمیره ..

پاسخ:گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد وقتی دستی را به یاری می گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست...


خاطره
ساعت0:20---27 آبان 1393
خدایـــا!
مَـن دَستـت را خـوانـده امـ…
دَسـتت بَــرای مـَن رو شُـده است!
تـو سمفـونـی ِ زیبـــای ِ شَکسـتن ِ ایــن دل ِ لَعنتــی را دوستـــ داری!
بـــاشـد اگـــر تـــو مـی خــواهــی، بــــاشد
مـی شِکنــَـــم
بــــاز هَــم. می شنوی
پاسخ:هیچکس بی درد و غصّه و گرفتاری نیست، اما قشنگیش به اینه که تو اوج غم لبخند بزنی و لبخند بیاری به لب دیگران!


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت14:52---26 آبان 1393
دریــا مــی‌شــوم؛
وقتــی هــر شــب
در بستــرم، یــــاد تــو جــاری ســت؛
مثــل رود . . .
پاسخ:نگاهم کن که من محتاج آن چشمان دلتنگم بگو با من دوباره راز مستی را که بی تو من به یک دنیا شقایق دل نمی بندم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 26 آبان 1393برچسب:,♥ 10:47 ♥ !! ali !! ♥



طراح : صـ♥ـدفــ